Chcete vyměnit nebo stornovat objednávku? Je nám líto, že není vše podle vašich představ, ale samozřejmě vám pomůžeme to vyřešit. Produkt můžete zaregistrovat zeleným tlačítkem nebo si přečtěte další informace na této stránce.
Všechny produkty Gomibo lze zdarma vrátit do 31 dnů po obdržení. Po zaregistrování vratky máte 7 dnů na to, abyste nám produkt poslali zpět.
Vracíte sluchátka?
Z hygienických důvodů musí být sluchátka, která vracíte, nepoužitá. Vracíte sluchátka, která již nejsou čistá? Poté budou účtovány náklady na čištění ve výši 12,50 €.
Nesplňujete tyto požadavky?
Myslíte si, že možná nesplňujete naše požadavky? Pak vám stále můžeme vyjít vstříc s dobrým řešením. Když váš produkt dorazí, pečlivě zkontrolujeme, jaké možnosti vám můžeme nabídnout. Samozřejmě vás budeme vždy informovat. Vy se rozhodnete, která možnost vám nejlépe vyhovuje a co se stane s vaším produktem.
Preferujete jinou barvu nebo produkt nebo potřebujete stornovat objednávku? Vyřešíme to za vás. Objednávku můžete vyměnit nebo stornovat do 31 dnů po obdržení zcela zdarma. Pokud objednávku stornujete, bude kupní cena včetně všech nákladů na dopravu (kromě doplňkových možnosti dopravy, jako je doporučená zásilka nebo doprava s pojištěním) vrácena na váš bankovní účet do 5 pracovních dnů.
Než nám produkt vrátíte, je nutné zařízení obnovit do továrního nastavení. Máte Apple iPhone? Pak se ujistěte, že je vypnutá funkce Najít můj iPhone. Jinak nemůžeme vratku zpracovat.
Jakmile produkt zaregistrujete, obdržíte zdarma přepravní štítek, pomocí kterého nám produkt vrátíte. Balíček můžete sledovat pomocí kódu, který obdržíte při odeslání objednávky, a my vám zašleme e-mail, jakmile balíček obdržíme. Objednávku poté vyměníme nebo stornujeme. Budeme vás informovat e-mailem, abyste přesně věděli, co se děje.
Vadný produkt je velká nepříjemnost, ale rádi vám pomůžeme! Podívejte se prosím na stránku Záruka a opravy.
Než nám produkt vrátíte, je nutné obnovit zařízení do továrního nastavení. Tím se odstraní všechny soubory a data. Chcete-li si soubory a data ponechat, můžete vytvořit zálohu. V části věnované podpoře zařízení vám vysvětlíme, jak zařízení zálohovat a resetovat.