Vypnutí funkce Najít můj iPhone

Najít můj iPhone je užitečná funkce, která vám umožní najít iPhone nebo iPad, pokud jste jej ztratili. Na počítači uvidíte, kde se váš telefon nebo tablet nachází, pokud je stále připojen k internetu. Tato funkce také vaše zařízení chrání: pokud je funkce Najít můj iPhone zapnutá, zařízení nelze resetovat. Pokud vracíte telefon k opravě, musí být tato funkce deaktivována. V opačném případě nebude možné zařízení plně obnovit. Funkci Najít můj iPhone můžete vypnout dvěma způsoby: přímo na svém zařízení nebo na webu iCloud.com.



Deaktivace funkce Najít můj iPhone na zařízení


  1. Klepněte na možnost „Nastavení“.
  2. Přejděte dolů a klepněte na možnost „iCloud“.
  3. Přejděte dolů a klepněte na možnost „Najít můj iPhone“.
  4. Klepněte na posuvník vedle možnosti „Najít můj iPhone“.
  5. Zadejte heslo svého Apple ID a klepněte na tlačítko „Zakázat“.
  6. Funkce Najít můj iPhone je nyní deaktivována!


Vypnutí funkce Najít můj iPhone přes iCloud

Pokud již nemáte přístup k telefonu, můžete funkci Najít můj iPhone vypnout také pomocí iCloudu. Když ji deaktivujete tímto způsobem, smažete také z iPhonu nebo iPadu všechny soubory. Chcete si je ponechat? Pak je třeba nejprve provést zálohu. Vysvětlení najdete v nabídce vlevo. Opravdu chcete funkci Najít můj iPhone deaktivovat? Pak postupujte podle těchto kroků.


  1. Přejděte na iCloud.com například na svém počítači a přihlaste se pomocí svého AppleID.
  2. Klepněte na možnost „Najít iPhone“.
  3. V horní části klepněte na nabídku „Všechna zařízení“ a vyberte své zařízení.
  4. Klepněte na tlačítko „Vymazat iPhone“.
  5. Klepněte na tlačítko „Vymazat“.
  6. Přihlaste se pomocí svého AppleID.
  7. Zadejte odpovědi a klepněte na tlačítko „Pokračovat“.
  8. V případě potřeby zadejte telefonní číslo a zprávu.
  9. Klepněte na tlačítko „Hotovo“.
  10. Klepněte na tlačítko „OK“.
  11. Klepněte na možnost „Odstranit z účtu“.
  12. Klepněte na tlačítko „Odstranit”.
  13. Funkce Najít můj iPhone je nyní deaktivována a všechny soubory byly z vašeho zařízení odstraněny!

Nemůžete vymazat iPhone, protože jste jej již poslali k opravě?
V takovém případě stačí odstranit zařízení z účtu. Postupujte podle následujících kroků:

  1. Přejděte na iCloud.com a přihlaste se pomocí svého Apple ID.
  2. Klikněte na možnost „Najít iPhone“.
  3. V horní části klikněte na nabídku „Všechna zařízení“ a vyberte zařízení, které jste odeslali k opravě.
  4. Klikněte na tlačítko „Zastavit požadavek na vymazání“.
  5. Nyní klikněte na tlačítko „Smazat z účtu“.
  6. Funkce Najít můj iPhone je nyní deaktivována!


Časté dotazy

  • Co je Apple ID?

  • Nepamatuji si své Apple ID, co teď?