Záruka a opravy

Vyskytl se problém s produktem? Nebojte se, rádi vám pomůžeme. Produkt můžete okamžitě zaregistrovat k opravě zeleným tlačítkem nebo si přečtěte další informace na této stránce.

Registrace produktu k opravě >


Na všechny produkty, které lze u nás zakoupit, se vztahuje zákonná záruka a záruka výrobce. Znamená to, že by produkt měl fungovat tak, jak to od něj spotřebitelé mohou přiměřeně očekávat.


Záruční pravidla

Je pro nás důležité, aby byl váš výrobek řádně a rychle opraven. Proto spolupracujeme s nejlepšími servisními firmami certifikovanými značkou vašeho produktu. Tímto způsobem můžeme zaručit opravu, která odpovídá standardům výrobce. Když si u nás zakoupíte produkt, máte nárok na zákonnou záruku, ale některé produkty mají také záruku výrobce. Tuto záruku poskytuje přímo výrobce. Zákonná záruka a záruka výrobce končí současně, přičemž zákonná záruka slouží jako základ a záruku výrobce lze považovat za doplněk.

Servisní firma určí, zda se na vaši vadu vztahuje záruka. Proto věnuje pozornost příčině závady.

  • Váš produkt má problémy se softwarem nebo jinou vadu, kterou jste nezavinili
    Pokud váš produkt přestane správně fungovat z důvodu výrobní vady, vztahuje se na opravu záruka a oprava je bezplatná. Produkt vám bude po opravě zdarma doručen zpět. Samozřejmě je lepší, když produkt není třeba k opravě posílat. Naštěstí můžete mnoho softwarových problémů vyřešit sami. Proto se před odesláním produktu do servisu podívejte na naši stránku věnovanou obvyklým problémům a jejich řešením.

    Poznámka: Je produkt poškozen i v důsledku používání? Servisní firma vždy opraví všechny vady, aby byla zaručena kvalita výrobku. Částečná oprava není možná. Je tedy možné, že na tuto opravu obdržíte cenovou nabídku.

  • Produkt je poškozený uživatelem
    Na poškození pádem, nárazem, vodou nebo tlakem se záruka nikdy nevztahuje. Záruka bude také zrušena v případě poškození způsobeného nečistotami, které ovlivňují funkci produktu, případně nesprávným čištěním produktu. O záruku rovněž přijdete, pokud zařízení otevře třetí strana, tedy někdo, kdo nemá povolení od výrobce. V takových případech vždy obdržíte cenovou nabídku. Sami se pak můžete rozhodnout, zda chcete nechat produkt za tuto cenu opravit.

Opravy nekryté zárukou

Výrobce produktu vybírá servisy, které smějí provádět záruční opravy. Po opravách servisem certifikovaným výrobcem začne znovu běžet původní záruční doba výrobku. Tyto servisy vždy používají originální díly a výrobek kompletně zkontrolují, aby vše fungovalo jak má a výrobek splňoval standardy dané značky. Z tohoto důvodu může být cena za opravu, na kterou se záruka nevztahuje, někdy vyšší, než byste čekali.

Je telefon poškozen kvůli používání a nevztahuje se na ně tedy záruka? Pak se také můžete rozhodnout, že telefon necháte opravit v necertifikované servisní firmě ve své oblasti. Tyto servisy jsou často levnější a rychlejší a někdy nabízejí i možnost použití originálních dílů. Nezapomínejte však, že po opravě již nebudete mít nárok na záruku výrobce.

Upozornění! Pokud necháte zařízení opravit necertifikovanou stranou, přijdete o záruku na zařízení. Doporučujeme to tedy pouze v případě, že se na vaši vadu nevztahuje záruka a záruční doba vašeho produktu vyprší během několika měsíců.


Registrace zařízení k opravě

Je nám líto, že máte problémy s telefonem nebo tabletem! Naštěstí to můžeme opravit. Na všechna zařízení poskytujeme vždy dvouletou záruku. Opravy obvykle trvají 5 až 10 pracovních dnů. Pokud servisní firma potřebuje objednat díly, může to být o něco delší.

Vždy zařízení resetujte do továrního nastavení, než je odešlete k opravě. Máte Apple iPhone? Pak se ujistěte, že je vypnutá funkce Najít můj iPhone. Jinak nebude možné zařízení opravit.


Registrace produktu k opravě >


Registrace příslušenství k opravě

Vadné příslušenství je nepříjemnost, ale pomůžeme vám s opravou. Na veškeré příslušenství vždy poskytujeme záruku minimálně šest měsíců.

Tip! Stálo příslušenství méně než 30 €? Pokud ano, pošlete nám obrázek rozbitého produktu prostřednictvím kontaktního formuláře v dolní části stránky zákaznického servisu. Můžeme vám tak pomoci rychleji.


Registrace produktu k opravě >


Obnovení zařízení do továrního nastavení

Před odesláním zařízení do opravy je nutné provést obnovu do továrního nastavení. Tím se ze zařízení odstraní veškeré nastavení, aplikace a obrázky. Pro pozdější obnovení těchto souborů a nastavení můžete vytvořit zálohu. V části věnované podpoře zařízení vám vysvětlíme, jak zařízení zálohovat a resetovat.