Zákaznický servis

Dobrý den, s čím vám můžeme pomoci?

Máte dotazy ohledně objednávky? Pomůžeme vám co nejdříve. Odpověď často najdete ještě rychleji prostřednictvím svého osobního účtu nebo na stránkách níže.


Zařiďte si to přímo sami online:

Tip!Vše si můžete zařídit sami online pomocí Gomibo účtu:


Všechna témata na naší stránce nápovědy:

Obraťte se na nás, tým Gomibo.cz je tu pro vás:

Potřebujete znát odpověď na svou otázku co nejdříve?

Náš zákaznický servis vám rád pomůže se všemi vašimi dotazy, avšak častokrát je rychlejší získat odpověď prostřednictvím osobní stránky se stavem objednávky nebo na našich stránkách s informacemi.

Nepodařilo se vám najít odpověď na vaši otázku na stránce zákaznického servisu nebo na stránce s informacemi? Pak se zeptejte našeho zákaznického servisu. Odpovíme vám jakmile to bude možné.

Potřebujete znát odpověď na svou otázku co nejdříve?

Náš zákaznický servis vám rád pomůže se všemi vašimi dotazy, avšak častokrát je rychlejší získat odpověď prostřednictvím osobní stránky se stavem objednávky nebo na našich stránkách s informacemi.


Zavolejte do našeho zákaznického servisu

Pokud jste si již objednali, můžeme vám pomoci nejrychleji, pokud máte po ruce své číslo objednávky.

800 023110

Upozornění: na e-maily odpovídáme ve všech jazycích. Po telefonu mluvíme pouze anglicky, holandsky a německy. Náš německy mluvící zákaznický servis je k dispozici ve všední dny od 9:00 do 21:00 a v sobotu od 13:00 do 17:00. Během zbývající pracovní doby našeho zákaznického servisu vám rádi pomůžeme po telefonu v angličtině a holandštině.