Doprava a dodání

Máte dotaz ohledně dopravy nebo dodací lhůty? Pak se podívejte na časté dotazy níže.


Časté dotazy

  • Jak bude objednávka odeslána?

    Balíčky zasíláme v rámci Nizozemska a do Belgie přes PostNL. Do všech ostatních zemí v rámci Evropy řeší zásilky balíků UPS nebo DHL. Doprava v rámci Evropy je zdarma. Předpokládaná dodací lhůta každého produktu je uvedena na našich webových stránkách. Údaj se změní, když vyberete jinou zemi.

  • Můžu nechat doručit objednávku přímo k zákazníkovi prostřednictvím dropshippingu?

    Ano, nabízíme dropshipping zdarma. Když je vaše objednávka doručena přímo koncovému zákazníkovi, používáme krabici bez potisku. K objednávce je přiložen dodací list bez cen a s vašimi kontaktními údaji. Koncový zákazník neuvidí, že produkty pocházejí z Gomibo. Dropshippingovou služba máte standardně k dispozici v účtu Gomibo Business. U každé objednávky musíte v nákupním košíku uvést, zda chcete této bezplatné možnosti využít.

    Poznámka: Dropshipping je k dispozici pouze pro doručení v rámci stejné země jako vaše (fakturační) adresa.

  • Část objednávky není skladem. Můžu už dostat zbytek?

    Částečná dodávka nebude vytvořena automaticky. Pošlete prosím e-mail na adresu business@gomibo.cz s číslem objednávky. Následně vám zašleme vše, co je skladem. Produkt, který není skladem, bude odeslán automaticky, jakmile bude opět skladem.

  • Obdržel(a) jsem částečnou dodávku, ale produkty, které jsem ještě neobdržel(a), jsou na faktuře uvedeny jako stornované. Je to tak správně?

    Ano, je to správně. U velkých zakázek takto zpracováváme dílčí dodávky. Produkty jsou zahrnuty na samostatnou objednávku a platbu z původní objednávky převádíme na samostatnou objednávku.

  • Právě jsem zaplatil(a). Bude objednávka odeslána okamžitě?

    Jakmile bude platba v našem systému, odešleme objednané produkty. Pokud jste platili bankovním převodem, trvá 1–2 pracovní dny, než platba do našeho systému dorazí. Pokud jste použili jiný způsob platby, bude objednávka odeslána okamžitě.

  • Souhlasil(a) jsem s cenovou nabídkou. Kdy objednávku obdržím?

    Pokud schválíte cenovou nabídku do 17:00, bude objednávka zpracována ještě tentýž den. Pokud bude platba přijata také tentýž den, bude i objednávka odeslána ještě tentýž den.

  • Proč jsem objednávku ještě neobdržel(a)?

    Pokud je vše skladem a platba proběhla, můžete předpokládat, že objednávka bude doručena v souladu s dodací lhůtou uvedenou na webu. Pokud se vám pomocí sledovacího kódu zásilky nedaří zjistit stav, můžete poslat e-mail na adresu business@gomibo.cz. Následně zjistíme, proč se zásilka zpozdila.

  • Objednaný produkt není skladem. Kdy jej obdržím?

    Jakmile bude zboží skladem, vše odešleme. Odhadovaný čas doručení najdete ve svém účtu.