Poprodejni servis

Jsme vám stále k dispozici, i poté, co podáte objednávku. Například když zařízení nefunguje tak, jak jste očekávali. Mnoho problémů můžete vyřešit podle naší stránky řešení problémů se zařízením sami.

Nenašli jste řešení problému nebo máte dotaz ohledně vrácení produktu? Uvádíme některé časté dotazy týkající se záruky, opravy, výměny a storna.


Časté dotazy

  • Obdržel(a) jsem vadné zařízení. Co můžu dělat?

    Pokud nám závadu nahlásíte do 5 pracovních dnů po obdržení zařízení, můžete nám je vrátit. Nahlaste problém na adrese business@gomibo.cz a dostanete další pokyny. V tomto emailu prosím uveďte číslo objednávky, název produktu a krátký popis závady.


    Hlásíte závadu po 5 pracovních dnech? Pak nám dejte vědět také e-mailem. Poté vám pomůžeme s opravou.

  • Zařízení, které jsem obdržel(a) od Gomibo, je vadné. Co můžu dělat?

    Jste firemním koncovým uživatelem? Poté můžete zařízení zaregistrovat k opravě v servisu pro Samsung, OnePlus, Asus, a Oppo. Pokud se jedná o zařízení Apple, Asus, OnePlus, Oppo nebo Samsung, můžete si zařízení zaregistrovat sami prostřednictvím webových stránek výrobce, pokud se na zařízení vztahuje záruka výrobce. U společnosti Apple je to 1 rok, u ostatních značek 2 roky.

    Jedná se o jinou značku? Pak můžete své zařízení zaregistrovat k opravě prostřednictvím business@gomibo.cz. V e-mailu uveďte číslo objednávky, název produktu a krátký popis závady.

  • Apple iPhone, který jsem obdržel(a) od Gomibo, je vadný. Co můžu dělat?

    Telefony iPhone lze do jednoho roku od nákupu zaregistrovat k opravě u společnosti Apple. Druhý rok záruky poskytuje Gomibo. Nahlaste zařízení s uvedením IMEI, čísla objednávky a popisu závady na adresu business@gomibo.cz.

  • Jsem prodejce a mám zařízení s vadou, pro kterou není dostupné místo pro opravu. Co můžu dělat?

    Pokud se jedná o telefon Fairphone, Google, OnePlus, Vivo nebo Xiaomi, můžete zařízení zaregistrovat k opravě na adrese business@gomibo.cz. V e-mailu uveďte IMEI a číslo objednávky. Po registraci nám můžete telefon zaslat.

  • Odeslal(a) jsem zařízení k opravě. Jak zjistím aktuální stav?

    Oprava obvykle trvá 5–10 pracovních dnů. Máte otázky ohledně stavu? Kontaktujte prosím náš technický servis prostřednictvím běžného zákaznického servisu. Uveďte také číslo objednávky.

  • Odeslal(a) jsem zařízení do opravy a nyní jsem obdržel(a) cenovou nabídku ze servisního centra. Jak to funguje?

    V cenové nabídce je vysvětleno, proč byla záruka zamítnuta. Například na pád, náraz a poškození vodou se záruka výrobce nevztahuje. Máte otázky po seznámení se s cenovou nabídkou? Zašlete dotaz našemu technickému oddělení prostřednictvím běžného zákaznického servisu a uveďte číslo objednávky.

  • Můžu produkt vrátit nebo stornovat?

    Pro firemní zákazníky nejsou storno nebo výměna obecně možné. Zakoupili jste telefon v posledním týdnu a chcete jej vyměnit za jinou barvu nebo model? Číslo objednávky a důvod storna zašlete na adresu business@gomibo.cz. Poté se podíváme, jaké jsou možnosti.

  • Obdržel(a) jsem nesprávný produkt. Co můžu dělat?

    Má zařízení například jinou barvu, než jste si objednali? Zaregistrujte zařízení u nás na adrese business@gomibo.cz, s uvedením IMEI a čísla objednávky. Správný produkt si můžete sami objednat přes naše webové stránky a my vám za chybně objednané zařízení připíšeme kredit.